スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


P.S. I LOVE YOU



As I write this letter send my love to you
Remember that I''ll always be in love with you

Treasure these few words till we're together
Keep all my love forever
P.S. I love you, you, you, you

I'll be coming home again to you love
And till the day I do love
P.S. I love you, you, you, you

As I write this letter send my love to you
Remember that I'll always be in love with you

Treasure these few words till we're together
Keep all my love forever
P.S. I love you, you, you, you

As I write this letter send my love to you
You know I want you to
Remember that I'll always be in love with you

I'll be coming home again to you love
And till the day I do love
P.S. I love you, you, you, you

You, you, you
I love you




この手紙を書いて 君に僕の愛を送ろう
忘れないで 僕はいつだって君に恋しているんだよ 

また会えるときまで この言葉を胸にしまっておいて
僕の愛を大切にとっておいて
追伸・・・・愛しているよ そう君だけを

いつかきっと 君のもとへ帰るよ
その日が来るまで 僕の想いは変わらない
追伸・・・・愛しているよ そう君だけを

この手紙を書いて 君に僕の愛を送ろう
忘れないで 僕はいつだって君に恋しているんだよ

また会えるときまで この言葉を胸にしまっておいて
僕の愛を大切にとっておいて
追伸・・・・愛しているよ 君だけを

愛をこめて君にこの手紙を送ろう
いいかい
忘れないで 僕はいつだって君に恋しているんだよ

いつかきっと 君のもとへ帰るよ
その日が来るまで 僕の想いは変わらない
追伸・・・・愛しているよ 君だけを

君だけを愛してる
君だけを愛してる


ビートルズ歌詞全集















