スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


Please Please Me



Last night I said these words to my girl
I know you never even try, girl
Come on, come on, come on, come on
Please please me, woh yeah
Like I please you

You don't need me to show the way, love
Why do I always have to say, love
Come on, come on, come on, come on
Please please me, woh yeah
Like I please you

I don't want to sound complaining
But you know there's always rain in my heart
I do all the pleasing with you
It's so hard to reason with you, woh yeah
Why do you make me blue

Last night I said these words to my girl
I know you never even try, girl
Come on, come on, come on, come on
Please please me, woh yeah
Like I please you

Please please me, woh yeah
Like I please you





昨夜 僕はあの娘にこう言ったんだ
君は試してみようともしないんだね
さぁ この腕に飛び込んで ねえ お願いだってば
僕が君に尽くすように
僕にも恋の喜びを味わわせておくれよ

いちいち言わなくたって わかるだろう
それなのにどうして同じことばかり言わせるの?
さぁ この腕に飛び込んで ねえ お願いだってば
僕が君に尽くすように
僕にも恋の喜びを味わわせておくれよ

愚痴なんて言いたくないさ
だけど僕の心はいつも雨降り
僕は君を楽しませるためなら なんだってしてるのに
でも 君を説得するのは凄く難しいんだ
どうして君は僕をブルーな気分にさせるのさ

昨夜 僕はあの娘にこう言ったんだ
君は試してみようともしないんだね
さぁ この腕に飛び込んで ねえ お願いだってば
僕が君に尽くすように
僕にも恋の喜びを味わわせておくれよ

僕が君に尽くすように
僕にも恋の喜びを味わわせておくれよ



ビートルズ歌詞全集















