スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


Ask Me Why



I love you
'Cause you tell me things I want to know
And it's true
That it really only goes to show
That I know
That I should never, never, never be blue

Now you're mine
My happiness still makes me cry
And in time
You'll understand the reason why
If I cry it's not because I'm sad
But you're the only love that I've ever had

I can't believe it's happened to me
I can't conceive of anymore misery

Ask me why, I'll say I love you
And I'm always thinking of you

I love you
'Cause you tell me things I want to know
And it's true
That it really only goes to show
That I know
That I should never, never, never be blue

Ask me why, I'll say I love you
And I'm always thinking of you

I can't believe it's happened to me
I can't conceive of anymore misery

Ask me why, I'll say I love you
And I'm always thinking of you



愛してるよ
だって君は僕が望むとおりの言葉を聞かせてくれる
本当だよ
僕を見てればわかるだろ
もう決して
決して寂しい思いをしないよ

今、君は僕のもの
幸せすぎて涙が出そう
そのうち
君にもその理由がわかるよ
僕は悲しくて泣いてるんじゃない
初めてホントの恋を知ったんだよ

君の恋人になれるなんて信じられない
これで惨めな毎日にサヨナラさ

どうしてって聞かれたら 君を愛してるからっていうよ
いつでも君のことを想っていると

愛してるよ
だって君は僕が望むとおりの言葉を聞かせてくれる
本当だよ
僕を見てればわかるだろ
もう決して
決して寂しい思いをしないよ

どうしてって聞かれたら 君を愛してるからっていうよ
いつでも君のことを想っていると

君の恋人になれるなんて信じられない
これで惨めな毎日にサヨナラさ

どうしてって聞かれたら 君を愛してるからっていうよ
もう僕には君しか考えられないんだ





ビートルズ歌詞全集















