スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


Anna (Go To Him)



Anna,
You come and ask me, girl,
To set you free, girl,
You say he loves you more than me,
So I will set you free,
Go with him.
Go with him.

Anna,
Girl, before you go now,
I want you to know, now,
That I still love you so,
But if he loves you mo',
Go with him.

All of my life,
I've been searchin' for a girl
To love me like I love you.
Oh, now.. But every girl I've ever had,
Breaks my heart and leaves my sad.
What am I, what am I supposed to do.

Anna,
Just one more thing, girl.
You give back your ring to me, and I will set you free,
Go with him.

Chorus

Anna,
Just one more thing, girl.
You give back your ring to me, and I will set you free,
Go with him.




アンナ 
君は俺に頼みにきたね
自由になりたいって
彼のほうがもっと愛してくれるって
じゃあ 自由になればいいさ
彼と一緒に行けよ
彼と一緒に行っちまえ

アンナ
君が出て行く前に
知っててほしいことがある
今でも君を愛してるんだ
けど彼のほうが愛してくれるのなら
彼と一緒に行けよ

俺は今までずっと
俺を愛してくれる娘を探してたんだ
俺が君を愛したように俺を愛してほしかったんだ
あぁそれなのに 付き合った女はみんな
俺の心をズタズタにして俺から去っていく
いったい俺は 俺はどうすりゃいいんだ

アンナ
あともうひとつだけ
君は俺に指輪を返した、だから自由にしてやるよ
彼と一緒に行っちまえ



アンナ
あともうひとつだけ
君は俺に指輪を返した、だから自由にしてやるよ
彼と一緒に行っちまえ












ビートルズ歌詞全集















