スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


Devil In Her Heart



She's got the devil in her heart
But her eyes they tantalize
She's gonna tear your heart apart
Oh her lips are really thrilling

I'll take my chances
for romance is
So important to me
She'll never hurt me
She won't desert me
She's an angel sent to me

She's got the devil in her heart
No, no, this I can't believe
She's gonna tear your heart apart
No, no nay will she deceive

I can't believe that she'll ever ever go
Not when she hugs and says she loves me so
She'll never hurt em
She won't desert me
Listen can't you see

She's got the devil in her heart
Oh, no, no, no, this I can't believe
She's gonna tear your heart apart
No no nay will she deceive

Don't take chances if your romance is
So important to you
She'll never hurt me
She won't desert me
She's an angel sent to me

She's got the devil in her heart
Oh, no, no, no, no this I can't believe
She's gonna tear your heart apart
No, no nay will she deceive

She's got the devil in her heart
No she's an angel sent to me
She's got the devil in her heart
No she's an angel sent to me






彼女の心には悪魔がいる
でも あの娘の瞳はとても魅力的
彼女は 君の心をズタズタにするだろう
あぁ 彼女のくちびるの刺激的なこと

僕はチャンスにかけるよ
だってロマンスは
僕にとって大切なものだから
あの娘は僕の気持ちを傷つけたりしないさ
見捨てたりなんかするもんか
彼女は 僕に贈られた天使だよ

彼女の心には悪魔がいる
そんなこと 信じるもんか
彼女は 君の心をズタズタにするだろう
いいや 僕を騙したりしないさ

彼女が離れていくなんて 信じられない
僕を抱きしめて 愛してるって言ったのに
あの娘は僕の気持ちを傷つけたりしないさ
見捨てたりなんかするもんか
聞きなよ わからないのかい?

彼女の心には悪魔がいる
そんなこと 信じるもんか
彼女は 君の心をズタズタにするだろう
いいや 僕を騙したりしないさ

ロマンスが大事なんなら
賭けはやめなよ
あの娘は僕の気持ちを傷つけたりしないさ
見捨てたりなんかするもんか
彼女は 僕に贈られた天使だよ 

彼女の心には悪魔がいる
そんなこと 信じるもんか
彼女は 君の心をズタズタにするだろう
いいや 僕を騙したりしないさ

彼女の心には悪魔がいる
彼女は 僕に贈られた天使だよ
彼女の心には悪魔がいる
彼女は 僕に贈られた天使だよ

















ビートルズ歌詞全集















