スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


You Really Got a Hold on Me



I don't like you
But I love you
See that I'm always
Thinking of you
Oh, oh, oh,
You treat me badly
I love you madly
You've really got a hold on me
You've really got a hold on me, baby

I don't want you,
But I need you
Don't want to kiss you
But I need you
Oh, oh, oh
You do me wring now
My love is strong now
You've really got a hold on me
You've really got a hold on me, baby

I love you and all I want you to do
Is just hold me, hold me, hold me, hold me

I want to leave you
Don't want to stay here
Don't want to spend
Another day here
Oh, oh, oh, I want to split now
I just can quit now
You've really got a hold on me
You've really got a hold on me, baby

I love you and all I want you to do
Is just hold me, hold me, hold me, hold me

You've really got a hold on me
You've really got a hold on me


好き なんかじゃない
だって 愛しているんだ
いいかい いつだって
君の事を想ってる
あぁ・・
君は意地悪だ
僕は 気が狂うほど 君を愛しているのに
僕はもう 君の意のままさ
僕はもう 君の意のままさ

欲しいんじゃない
だって 君が必要なんだよ
キスしたいわけじゃないけど 
必要なんだよ
あぁ・・
君のおかげで 僕はめちゃくちゃ
僕の気持ちは 強まるばかり
僕はもう 君の意のままさ
僕はもう 君の意のままさ

愛しているんだ そして僕が望んでいることは
ただ抱きしめてほしいんだ

君から離れたい
もう ここにはいたくない
もう 一日だっていたくはない
もう どこか別のところへいきたい
あぁ 
けれど気が納まらない
僕はもう 君の意のままさ
僕はもう 君の意のままさ

愛しているんだ そして僕が望んでいることは
ただ抱きしめてほしいんだ

僕はもう 君の意のままさ
僕はもう 君の意のままさ









 














ビートルズ歌詞全集















