スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


Please Mister Postman



Oh yes, wait just a minute mister postman
Wait, wait mister postman
(Mister postman look and see) oh yeah
(If there's a letter in the bag for me)
Please mister postman
(I've been waiting a long long time)oh, yeah
(Since I heard from that gal of mine)

There must be some mail today
From my girlfriend so far away
Please mister postman look and see
If there's a letter, a letter for me

I've been standing here waiting Mister Postman
So patiently for just a card
or just a letter
Saying she's returning home to me
Please Mister Postman

(Mister postman look and see) oh yeah
(If there's a letter in the bag for me)Please mister postman
(I've been waiting a long long time)oh, yeah
(Since I heard from that gal of mine)

So many days you past me by
See the tears standing in my eye
You didn't stop to make me feel better
By leaving me a card or letter

Mister Postman, look and see
Is there a letter, yeah, for me
I've been waiting such a long long time
Since I heard from that gal of mine

You gotta, wait a minute wait a minute oh yeah
Wait a minute wait a minute oh yeah
(you gotta) check and see one more time for me

You gotta, wait a minute wait a minute oh yeah
Mister Postman, oh yeah
deliver the letter, the sooner the better

You gotta, wait a minute wait a minute oh yeah
Wait a minute wait a minute oh yeah
you gotta, wait a minute wait a minute oh yeah
you gotta, wait a minute wait a minute oh yeah





待って ちょっと待ってよ 郵便屋さん
待って 待ってよ 郵便屋さん
ねぇ 郵便屋さん ちゃんと見てくださいよ
その鞄の中に僕宛の手紙はありませんか?
ねぇ 郵便屋さん
ずっと待っているんです
僕の彼女からの手紙が来るはずなんです

今日は遠くにいる僕の彼女から
何かいい知らせが届くはずなんです
お願いですから 郵便屋さん
僕宛の手紙があるか どうか見てください

僕はずっとここに立ってあなたを待っていたんですよ
戻って来ると書いた
1枚のカードか手紙のために
僕はこうして じっと待っていたんです
あぁ どうか 郵便屋さん

ねぇ 郵便屋さん ちゃんと見てくださいよ
その鞄の中に僕宛の手紙はありませんか?
ねぇ 郵便屋さん ずっと待っているんです
僕の彼女からの手紙が来るはずなんです

もう何日もあなたは 僕の前を素通りして行ったんですよ
僕の目に溜まっている涙を見てください
なのに あなたは僕を喜ばせてはくれなかった
一枚のカードも手紙も 残していってくれなかった

だから ねぇ郵便屋さん 見てください
僕宛の手紙はありませんか?
ずっと待っているんです
僕の彼女からの手紙が来るはずなんです

ちょっと 待ってくださいよ
1分だけでいいから 待ってください
もう一度だけ 調べてみてくださいよ

もうちょっとだけ待って
お願いだから 郵便屋さん
手紙を届けてくださいよ 早いほうがいいんです

ちょっと ほんのちょっとでいいんです
たった1分で いいんです
待ってください ちょっとでいいから
待ってください ちょっとだけでいいんです・・



















ビートルズ歌詞全集















