スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


MISERY



The world is treating me bad, misery

I'm the kind of guy
Who never used to cry
The world is treating me bad, misery
I've lost her now for sure
I won't see her no more
It's gonna be a drag, misery

I'll remember
All the little things we've done
Can't she see
She'll always be the only one, only one

Send her back to me
'Cause everyone can see
Without her I will be in misery

I'll remember
All the little things we've done
She'll remember
And she'll miss her only one, lonely one

Send her back to me
'Cause everyone can see
Without her I will be in misery

Oh, in misery
My misery
Misery ・・・・







世の中が僕につらく当たる・・惨めな話さ

僕は男だからさ
涙なんか見せたことはなかったけど
世の中が僕につらく当たる・・惨めな話さ
あの娘は去っていった
もう会うこともないだろう
生きていくのがいやになる・・惨めな話さ

二人で作った思い出は
どんなに些細なことだって忘れない
あの娘にはわからないんだろうか
僕にはあの娘しかいないのに

あの娘を返してくれ
誰にでもわかることさ
彼女がいなくちゃ僕はダメだよ

二人で作った思い出は
どんなに些細なことだって忘れない
彼女もきっと忘れずに
惨めなこの僕を恋しがるに決まってる

あの娘を返してくれ
誰にでもわかることさ
彼女がいなくちゃ僕はダメだよ

惨めな僕
惨めな僕
惨めだよ・・


ビートルズ歌詞全集















