スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


Little Child



Little child, little child, little child
Won't you dance with me
I'm so sad and lonely
Baby take a chance with me

If you want someone to make you feel so fine
Then we'll have some fun
When you're mine, all mine
So come on, come on, come on

Little child, little child, little child
Won't you dance with me
I'm so sad and lonely
Baby take a chance with me

When you're by my side, you're the only one
Don't you run and hide
Just come on, come on
Yeah, come on, come on, come on

Little child, little child, little child
Won't you dance with me
I'm so sad and lonely
Baby take a chance with me ・・・・




リトル・チャイルド かわいい君
僕と踊ってくれないか
ひとりぼっちで寂しいんだ
ベイビー 僕とチャンスをつかもう

もしステキな気分を味わいたいなら
僕が楽しませてあげる
僕の恋人になってくれよ
ねえ お願いだよ

リトル・チャイルド かわいい君
僕と踊ってくれないか
ひとりぼっちで寂しいんだ
ベイビー 僕とチャンスをつかもう

君が僕のそばにいる時 僕が好きなのは君だけなんだよ
逃げ隠れなんてしないでさ
だから さあ おいで
ねえ お願いだよ

リトル・チャイルド かわいい君
僕と踊ってくれないか
ひとりぼっちで寂しいんだ
ベイビー 僕とチャンスをつかもう


ビートルズ歌詞全集















