スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


Don't Bother Me



Since she's been gone I want no one to talk to me
It's not the same but I'm to blame, it's plain to see
So go away, leave me slone
Don't bother me

I can't believe that she would leave me on my own
It's just not right when every night I'm all alone
I've got no time for you right now
Don't bother me

I know I'll never be the same
If I don't get her back again
Bacause I know she'll always be
The only girl for me

But till she's here please don't come near, just stay away
I'll let you know when she's come home until that day
Don't come around, leave me alone
Don' bother me

I've got no time for you right now
Don't bother me

I know I'll never be the same
If I don't get her back again
Because I know she'll always be
The only girl for me

But till she's here please don't come near, just stay away
I'll let you know when she's come home until that day
Don't come around, leave me alone
Don't bother me....



彼女が去ってからというもの 誰にも話しかけてほしくないんだ
以前の僕とは違うんだ でも悪いのは僕なのさ わかってる
向こうへ行ってくれ 放っといてほしい
僕にかまわないでくれ

彼女が僕から去っていくなんて 信じられやしないさ
毎晩ひとりっきりで過ごすなんて そんなのひどいよ
君を構ってる暇はないんだよ
僕にかまわないでくれ

彼女を取り戻せなかったら
僕は二度と立ち直れない
だって あの娘は 僕にとってたった一人の
恋人なんだもの

彼女が帰ってくるまで お願いだからそばに来ないでくれ
彼女が帰ってきたら すぐに知らせるから
それまでそっとしといてほしい
僕にかまわないでくれ

君を構ってる暇はないんだよ
僕にかまわないでくれ

彼女を取り戻せなかったら
僕は二度と立ち直れない
だって あの娘は 僕にとってたった一人の
恋人なんだもの

彼女が帰ってくるまで お願いだからそばに来ないでくれ
彼女が帰ってきたら すぐに知らせるから
それまでそっとしといてほしい
僕にかまわないでくれ




ビートルズ歌詞全集















