スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


THERE'S A PLACE



There is a place where I can go
When I feel low, when I feel blue
And it's my mind
And there's no time
When I'm alone

I think of you and things you do
Go around my head, the things you've said
Like, "I love only you"

In my mind there's no sorrow
Don't you know that it's so
There'll be no sad tomorrow
Don't you know that it's so

Tere is a place where I can go
When I feel low, when I feel blue
And it's my mind
And there's no time
When I'm alone

There's a place ・・・・



落ち込んだとき 憂鬱なとき
僕には行くところがあるんだ
そこは僕の心の中
ひとりでいると
時間がたつのも忘れる

君のことをいろいろ考えてみる
君が言ったいろんなことが僕の頭の中を駆け巡る
”あなただけを愛してる”とかさ

僕の心の中に悲しみはない
君はそうだと知らないけれど
そこに悲しい明日はない
君はそうだと知らないけれど

落ち込んだとき 憂鬱なとき
僕には行くところがあるんだ
そこは僕の心の中
ひとりでいると
時間がたつのも忘れる

そこは僕だけの場所


ビートルズ歌詞全集















