スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


DO YOU WANT TO KNOW A SECRET



You'll never know how much I really love you
You'll never know how much I really care

Listen
Do you want to know a secret
Do you promise not to tell
Woh, oh, closer
Let me whisper in your ear
Say the words you long to hear
I'm in love with you

I've known a secret for a week or two
Noboddy knows just we two

Listen
Do you want to know a secret
Do you promise not to tell
Woh, oh, closer
Let me whisper in your ear
Say the words you long to hear
I'm in love with you




君はわかってくれないだろうな 僕がどんなに君を愛しているか・・
君は気づいてくれないだろうな 僕がどんなに君を想っているか・・

ねぇ?
秘密を知りたいかい
誰にも言わないって約束するかい?
じゃあ 傍においでよ
耳もとで そっと教えてあげるから
君が聞きたがっていた言葉をいうよ
僕、君に 恋しちゃったんだ

ここ1ー2週間 ずっと僕一人の胸にしまっておいた
僕たち二人しか知らない秘密だよ

ねぇ?
秘密を知りたいかい
誰にも言わないって約束するかい?
じゃあ 傍においでよ
耳もとで そっと教えてあげるから
君が聞きたがっていた言葉をいうよ
僕、君に 恋しちゃったんだ



ビートルズ歌詞全集















