スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


Baby it's you



Sha la la la la la la la
Sha la la la la la la la
Sha la la la la la la la
Sha la la la la

It's not the way you smile that touched my heart.
(sha la la la la)
It's not the way you kiss that tears me apart.

Uh, oh, many, many, many nights go by,
I sit alone at home and I cry over you.
What can I do.
Can't help myself, 'cause baby, it's you.
Baby, it's you.

You should hear what they say about you,
"cheat," "cheat."
They say, they say you never never never ever been true.
(cheat cheat)

Uh oh,
It doesn't matter what they say,
I know I'm gonna love you any old way.
What can I do, and it's true.
Don't want nobody, nobody, 'cause baby, it's you.
(sha la la la la la la)
Baby, it's you. (sha la la la la la la)

Uh oh,
It doesn't matter what they say,
I know I'm gonna love you any old way.
What can I do, when it's true.
Don't want nobody, nobody, 'cause baby, it's you.
(sha la la la la la la)
Baby, it's you. (sha la la la la la la)
Don't leave me all alone
Come on home






シャララララララ...




君の微笑み方が僕の心を打つわけじゃないんだ

君のキスが僕の心を引きちぎるでもないんだ

でも どれだけたくさんの そう 一人寂しく
君を想って泣き伏す夜が過ぎていくんだろうか
どうしたらいいんだ
自分じゃどうしようもないんだよ
だって全ては君なんだ そう君なんだよ

みんなが君のこと 何て言ってるか聞くべきなんだよ
「嘘つき 騙してる」って言ってるんだ
みんなはね 君は嘘ばっかりだって言ってるんだよ


あぁ 
でもみんなが何て言おうと関係ない
僕はどんな事をしても君を愛し続けるからね
どうしたらいい 本当なんだよ
誰もいらない 誰も欲しくない
だって僕が欲しいのは 君 そう君だけなんだ


あぁ 
でもみんなが何て言おうと関係ない
僕はどんな事をしても君を愛し続けるからね
どうしたらいい 本当なんだよ
誰もいらない 誰も欲しくない
だって僕が欲しいのは 君 そう君だけなんだ

僕をひとりにしないで 
帰ってきておくれ



















ビートルズ歌詞全集















