スポンサーサイト

ビートルズ歌詞全集


I SAW HER STANDING THERE



Well, she was just seventeen
You know what I mean
And the way she looked was way beyond compare

She how could I dance with another
Oh, when I saw her standing there

Well, she looked at me
And I , I could see
That before too long I'd fall in love with her

She wouldn't dance with another
Oh, when I saw her standing there

Well, my heart went boom
When I crossed that room
And I held her hand in mine

Oh, we danced through the night
And we held each other tight
And before too long I fell in love with her

Now I'll never dance with another
Oh, since I saw her standing there



あの娘はちょうど17歳だった
俺の言ってること わかるだろ
それに彼女ときたら他と比べものにならないくらいイカシててさ

だからあそこに立ってるあの娘を見ちまったら
もう他の娘となんか踊れるわけないだろう

彼女もじっと俺を見てた
それでピンときたのさ
きっと俺はこの娘に惚れちゃうだろうって

あの娘はそこに立ったまま
ほかの男とは踊ろうともしなかった

フロアを横切って
あの娘の手を握りしめた時
俺のハートは高鳴ったんだ

俺たちは一晩中、踊りあかしたさ
しっかりと抱きあってね
案の定 俺はたちまち彼女に恋しちまった

だからあそこに立ってるあの娘を見ちまったら
もう他の娘となんか踊れるわけないだろう



ビートルズ歌詞全集















